Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av T-side Ape - 23 oktober 2011 12:17

Deltog i mina andra warmahordes turnering igår. Det var en 35poängs turnering i vilken man fick ha med vå olika listor att välja mellan beroende på vem man möter, men båda listorna måste användas någon gång under turneringen. 4 matcher under en eftermiddag, lite mycket men ganska kul.


För att göra en lång historia kort lyckades jag vinna alla 4 matcherna och tog hem första platsen!


Listorna jag körde var en uppdaterad version av min pGorshade lista samt Terminus - the Boss och framförallt Terminus ställde till mycket problem för mina motståndare. Jag hade tur och fick första turen i alla 4 matcherna vilket gav mig väldigt stora strategiska fördelar.


   Terminus och hans anhang 

Terminus

Ereberus

Slayer

Bane Lord Tartarus

Necrosurgeon and stitch thralls

Bane thrall 10st

Bane thrall UA

Mechanicthralls 6st

The Withershadow Combine

 

  

pGorshade möter Khador


Gorshade the bastard

Deathwalker

Malice

Deathjack

Bane Lord Tartarus

Madelyn Corbeau

Necrosurgeon and stitch thralls

Bane thrall 6st

Bane thrall UA

Mechanicthralls 6st

Brute thrall


Lite bilder från turneringen

 


Warmachine resultat

Terminus 4-0

eSkarre 0-1

pGorshade 13-1 


/M.

Presentation

This is a painting, modeling and gaming blog following my interests in miniature games. It is focused on the game Blood Bowl.

/ M.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards